Apunt ràpid

Apunt ràpid de diverses coses.

Txapeu per l'article d'en Partal a vilaweb.

– En Ricard parla al seu bloc del tema del Bosch i Gimpera. Tema educactiu, important a Gràcia. 

– Mentre m'agradaria que continués el debat sobre els consellers en un article anterior, us penjo l'enllaç a un article meu a la Tortuga, sobre els egos i els partits centrat en en Gallardón. 

 



2 Responses to “Apunt ràpid”

  1.   papa oso Says:

    Sobre el articulo d’en Partal quiero hacer tres comentarios.
    1) “el paper redactat pel jutge de l’Audiència Nacional espanyola, Ismael Moreno, és d’una manca de rigor tan gran que resulta inacceptable”. ¿Pues que esperan? Cuando se trata de construir una noticia partiendo de una mentira… es imposible que el redactado de un juez no sea inaceptable.
    2)”Però sé que, un cas que causa una alarma social tan greu, no es pot despatxar amb un relat inconsistent i unes acusacions que no s’aguanten”. Y vuelta a lo mismo… si se parte de una mentira no puede hacerse de otro modo.
    3)”No es pot dir (filtrar) que aquest cap de setmana s’havia de fer un atemptat suïcida al metro de Barcelona, i no donar-ne, tot seguit, explicacions concretes, exhaustives i clares”. Coño… si justamente lo que se pretende es que esa filtracion cause miedo en la poblacion… no pueden darse otro tipo de explicaciones.

    Y ahora un epilogo. Pongo la mano en el fuego a que el señor Partal no se traga el “camelo” de los “moros locos del Rabal”. ¿Por que no lo dice claramente en lugar de andarse por las ramas?¿Tanto miedo tenemos todos? Si los medios de comunicacion no comienzan a dar la cara… lo tenemos claro. Y o lo hacen los medios minoritarios (tipo Vilaweb) o no lo hará nadie.

  2.   papa oso Says:

    perdonad que me vuelva a meter por el mismo tema…
    Os recomiendo el blog de Javier Ortiz o en su defecto el mio
    http://papaoso.blog.dada.net/

Deixa un comentari

Aneu a la barra d'eines