M – Estàs mirant el vídeo?
Ll – Si. Ahir van donar-me amb el diari un vídeo i l'estic mirant.
M – Que opines?
Ll – Que el tripartit fa de dolent, però no veig el bo de la peli, a menys que sigui…
M – Hi que penses de fer un enviament això?
Ll – No ho sé, potser tu pots aclarir una mica tot això.
M – Crec que hauries de llegir el diari Avui, un comentari de l’amic Oriol.
Ll – I…?
M – Te tota la raò.
Ll – Tu que en penses.
M – Mira de política no soc cap expert, però de campanyes de marketing si.
Ll – Expert….com?
M – Mira vaig estudiar per això i crec que encara en tinc una mica de idea, encara que ja saps que penso allò de "sols sé que no sé res".
Ll – Tu no ho veus clar.
M – No vull fer meves les paraules de l'Oriol, però te tota la raò. Els que preveuen que tindran la majoria de vots, han d'emprar altres tàctiques o tenen el risc de que el client que no pensava comprar, compri a la competència. Les grans marques sempre fan publicitat a les petites, indirectament clar.
Ll – Però això no és un mercat. Aquí no és tracta de que tothom tingui cafetera electrònica.
M – No és el mateix i si és el mateix.
Ll – Això creus que no els potenciarà el vot?
M – Potenciarà el vot dels addictes, que ja el tenien, però, com diu l'Oriol, pot potenciar el vot dels que no pensaven votar i ara ho faran en contra. Mal negoci.
Ll – Però creus que seran molts?
M – Tenint en compte que el cistell dels que s'abstenen és molt gros, només que un 15% votin a qualsevol altre candidat, pot fer variar la balança.
Ll – Crec que tot ja està mesurat.
M – Crec que a les campanyes, val més el que no comet errors que el que fa molt bona campanya. Al final, ja ho veurem.
Ll – Si, ja ho veurem, però ara tots s'hi posaran en contra i indirectament en faran publicitat.
M – Potser si, però tinc curiositat per veure com influencia això en el vot.
Ll – A tu t'influirà?
M – Només em convenç que la meva decisiò està ben pressa.