Dissabte el dia va començar molt bé, el Xavi i l’Ester ens havien preparat xocolata amb nata per esmorzar.

Després d’esmorzar vam marxar corrents cap a la Ku'damm ja que havíem de fer la primera actuació a Alemanya. Concretament la faríem davant de la Gedächtniskirche, una catedral que duran la guerra va quedar semi destruïda.

Gedächtniskirche

Unes 10 persones van arribar tard, vam haver de començar l’actuació sense gralles, fins que van arribar. A les 12 del migdia ja portàvem 480€ de multa (anem sumant)

L’actuació no va ser massa destacada, però a la gent els hi va agradar molt. El resultat de l’actuació va ser: pd4, 2/5, 4/5a (extremadament emocionant), 3/5 i P/4ps… pilarets de dos simultanis (amb els segadors de fons) i finalment vam ballar Lo Tio Pep, la Polka i altres balls típics.

Torre de 5 amb pinya

En Gorka va apendre a ballar Lo Tio Pep

Després de l’actuació, de les fotos de família i d’una visiteta a la Gedächtniskirche, vam anar a dinar a un restaurant italià. Allà vam poder descansar una mica, després del matí, que havia sigut una mica estressant.

Foto de Familia amb l'Ester i el Xavi (els que ens van acollir)

Quan vam acabar de dinar, vam anar a buscar l’autocar, però va trucar i ens va dir que vindria una hora tard. El cansament ja començava a passar factura i la gent s’adormia on podia.

La Regi i el Sergi "dormint"

Finalment va arribar l’autocar, i vam poder anar cap a Hamburg. Vam descobrir la gran variació del paisatge Alemany: pla, pla, arbres, pla, algun molí de vent, pla, pla, arbres, pla, pla….

Malgrat que l’autopista anava molt buida, el senyor autocarero, va decidir no anar a més de 70 Km/h, el viatge que havia de durar 3 hores en va durar quatre.

Un cop a Hamburg, vam anar ràpid a sopar (un altre cop a un Italià!!). I després de 1 autobús, un metro i un altre autobús, vam arribar al centre parroquial on havíem de dormir.

Allà vam començar a fer super poms, com un en que jo vaig fer d’acotxador!!! També vam descobrir que la gent que ronca molt fort no sempre és la que té més volum.

Més fotos a l'interior de la noticia: